Reklamace a vrácení

Reklamace zboží

Pokud zakoupené zboží vykazuje vadu, máte právo jej reklamovat dle občanského zákoníku (§ 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.).

Reklamaci lze uplatnit:

  • Pokud zboží má výrobní vadu, je poškozené nebo neodpovídá popisu.

  • Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, jakmile se vada projeví.

Postup reklamace:

  1. Kontaktujte nás e-mailem na info@adebayo.cz – popište vadu, ideálně přiložte fotografie.

  2. Po dohodě zašlete zboží zpět na naši adresu.

  3. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží, pokud se nedohodneme jinak.

Možné způsoby vyřízení reklamace:

  • Výměna za nový kus (pokud je skladem)

  • Vrácení peněz

  • Vystavení slevového kódu v hodnotě reklamovaného zboží

Každý případ posuzujeme individuálně s důrazem na férovost a spokojenost zákazníka.


Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Pokud vám zboží nesedí nebo nesplní očekávání, můžete jej vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu (v souladu s § 1829 občanského zákoníku).

Podmínky vrácení:

  • Zboží musí být:

    • Nenošené, neprané, nepoužité a nepoškozené

    • S původními visačkami

  • Prosíme o pečlivé zabalení, aby nedošlo k poškození produktu během přepravy.

    Vrácení peněz:

  • Po obdržení a kontrole zboží vracíme plnou částku na účet zákazníka nejpozději do 14 dnů.


Formulář pro reklamaci nebo vrácení

Pro urychlení prosíme o vyplnění našeho formuláře, který vám:

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz