Reklamace a vrácení
Reklamace zboží
Pokud zakoupené zboží vykazuje vadu, máte právo jej reklamovat dle občanského zákoníku (§ 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.).
Reklamaci lze uplatnit:
-
Pokud zboží má výrobní vadu, je poškozené nebo neodpovídá popisu.
-
Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, jakmile se vada projeví.
Postup reklamace:
-
Kontaktujte nás e-mailem na info@adebayo.cz – popište vadu, ideálně přiložte fotografie.
-
Po dohodě zašlete zboží zpět na naši adresu.
-
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od přijetí zboží, pokud se nedohodneme jinak.
Možné způsoby vyřízení reklamace:
-
Výměna za nový kus (pokud je skladem)
-
Vrácení peněz
-
Vystavení slevového kódu v hodnotě reklamovaného zboží
Každý případ posuzujeme individuálně s důrazem na férovost a spokojenost zákazníka.
Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Pokud vám zboží nesedí nebo nesplní očekávání, můžete jej vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu (v souladu s § 1829 občanského zákoníku).
Podmínky vrácení:
-
Zboží musí být:
-
Nenošené, neprané, nepoužité a nepoškozené
-
S původními visačkami
-
-
Prosíme o pečlivé zabalení, aby nedošlo k poškození produktu během přepravy.
Vrácení peněz:
-
Po obdržení a kontrole zboží vracíme plnou částku na účet zákazníka nejpozději do 14 dnů.
Formulář pro reklamaci nebo vrácení
Pro urychlení prosíme o vyplnění našeho formuláře, který vám:
-
Zašleme e-mailem na požádání
-
Nebo si jej můžete stáhnout tady -> Formulář pro reklamaci/vrácení adebayo